Cara Borong Barang Murah..

Anda Rasa Barang Dari China Ada Kualiti Tidak?


Anda Rasa Barang Dari China Ada Kualiti Tidak? Apa kata anda, adakah anda rasa barang dari China kurangnya kualiti? Jika anda hendak menjual barang khususnya dari China, rasa-rasanya ada pelanggan hendak hendak beli atau tidak beli..

Itu lah salah satu persoalan usahawan yang ingin mengambil barang dari negara tersebut..

Iti lah, dari dulu lagi masyarakat telah dipesongkan oleh kata-kata barang dari China tidak berkualiti atau kurang berkualiti dan tidak tahan lama. Dan sampai ke hari ini ada lagi yang berfikiran macam tu tapi masyarakat sudah semakin celik dengan barang murah dari China..

Anda Rasa Barang Dari China Ada Kualiti Tidak?

Anda Rasa Barang Dari China Ada Kualiti Tidak?

Jika anda perhatikan perniaga-perniaga sekarang, kebanyakkan menjual barang dari China kerana harganya yang murah. Jika tiada kualiti, kenapa barang yang dijual sentiasa habis dan selalu kena repeat order.. 


Dan..


Ramai yang pergi ke China untuk memborong barang murah seperti yang diceritakan dalam Rahsia Taobao. Ada jugak alternatif nak memborong barang murah tanpa pergi ke negara tersebut melalui keadah online saja, ada boleh rujuk link di atas..

Betul Ke Tidak Berkualiti

Jika anda hendak tahu, kebanyakkan syarikat-syarikat berjenama besar di dunia seperti Adidas, Casio, Nike dan sebagainya mula membina kilang-kilang pembuatan mereka di negara China untuk mendapatkan kos pembuatan yang jauh lebih murah dari negara-negara lain..

Kalau boleh semua syarikat nak mengurangkan kos pembuatan, kan..

Melalui cara ini, margin keuntungan syarikat berganda-ganda. Ini membuktikan syarikat berjenama mempercayai kebolehan dan kualiti barang dari negara China. Adakah anda masih lagi rasa barang tersebut tidak berkualiti..

Seperti pendrive yang aku beli beberapa tahun lepas dari keluaran negara China, walaupun tidak berjenama tapi masih lagi dalam keadaan elok dan selamat. Jadi, anda jangan segan menggunakan barang dari China..


2 Komentar untuk "Anda Rasa Barang Dari China Ada Kualiti Tidak?"

Memang syarikat besar macam IPhone, Lenovo .... barangan mereka dibuat di China. Betul, tenaga buruh China murah, Betul, syarikat besar nak untung. Tapi syarikat besar tu jaga kualiti. Barangan dari China yang tiada jenama janganlah beli. Aku kena dah :(

terima kasih kongsi pengalaman encik..

tapi barang murah dr china ttp ada org beli, kan..ramai jer borong dari china..

Back To Top