Cara Borong Barang Murah..

Dulu Beliau Juga Ditipu Dalam Menjalankan Bisnes Borong



Dulu Beliau Juga Ditipu Dalam Menjalankan Bisnes Borong. Nak tanya sikit, anda yang sedang menjalankan bisnes, tidak kira apa-apa bisnes. Pernah tidak kena TIPU, rugi beribu-ribu ringgit. Masa tu apa perasaan anda..

Sangat marah, kan..

Majoriti orang yang berjaya, sebelum berjaya tak lari dari dari kena tipu. Sampai, kan bergadai harta benda, wang ringgit dan keluarga. Tapi sifat orang yang berjaya ni, tidak akan sesekali mengaku kalah dan berputus asa..

Seperti jugak yang dialami oleh owner bisnes online ini..

Dulu Beliau Juga Ditipu Dalam Menjalankan Bisnes Borong

Dulu Beliau Juga Ditipu Dalam Menjalankan Bisnes Borong

Owner yang aku maksudkan adalah penulis panduan rahsia taobao iaitu Nigel Ong. Orang hebat macamnya pun pernah kena tipu. Jadi berhati-hati lah bila borong online. Daan panduan ini diterbitkan untuk membantu anda cara memborong barang murah dan mengelakkan ditipu..

In Sha Allah, selamat dari ditipu..


Pengalaman Beliau Ditipu

Atas kertas, nak memborong barang-barang fizikal dari China kadangkala nampak mudah.Tapi hakikatnya saya pernah ditipu dan telah melakukan pelbagai kesilapan di dalam menjalankan bisnes borong ini .Ia mengakibatkan saya kerugian beberapa ribu ringgit dan terpaksa menghadapi pelbagai masalah. Antaranya :
 

  • Ditipu oleh pembekal. Sudah order dan bayar tapi... barang tak sampai-sampai!.
  • Stok sampai, tapi tak boleh pakai langsung!
  • Tersalah pilih stok, yang menyebabkan barang susah untuk dijual.
  • Paling memalukan... kena "sound" di kaunter PosLaju sebab tak pandai bungkus barang.. pergh!.

Masalah-masalah ini ada yang menyebabkan saya rugi begitu banyak wang, masa dan tenaga.Tuhan saja yang tahu perasaan saya pada masa itu.



Iti perkongsian ringkas pengalaman yang kesalahan yang dialami olehnya. Jika hendak borong barang dari China tapi tidak tahu kaedahnya, anda berpeluang cerah untuk kena tipu. Jadi nak selamat, baca info dan rujukan dalam Rahsia Taobao..

Semoga berjaya dengan bisnes anda..



0 Komentar untuk "Dulu Beliau Juga Ditipu Dalam Menjalankan Bisnes Borong"

Back To Top