Cara Borong Barang Murah..

Bagaimana Borong Barang Murah Dari China


Bagaimana Borong Barang Murah Dari China. Jika Tuan/Puan nak tahu bagaimana nak borong barang murah secara online tanpa perlu ke Negara China, bagaimana mereka memborong online secara selamat dan berkesan. Adakah anda mahu belajar ?

Bila bercakap tempat menarik barang borong murah, pastinya terlintas di fikiran anda beberapa Negara yang menarik untuk borong selain Negara kita iaitu JM Klang. Negara yang dimaksudkan seperti Thailand, Vietnam dan Indonesia. Selain itu, China pastinya dalam destinasi penting dalam senarai pembekal barang murah untuk perniaga-perniaga kita..


Tapi..


Bagaimana jika anda tiada pengalaman dalam import barang murah dari China ? Orang kata zero dalam bidang borong barang ini. Anda jugak baru nak memulakan perniagaan dan berjinak-jinak dalam bidang usahawan. Tapi anda terpaksa memedam rasa walaupun tahu China memang lubuk barang murah..




Bagaimana Borong Barang Murah Dari China


Bagaimana Borong Barang Murah Dari China

Bila difikirkan, ada beberapa masalah dalam diri anda jika mahu borong barang murah secara online dengan selamat. Antara masalahnya ialah..
  1. Masalah yang paling utama pastinya bagaimana cara nak berkomunikasi dengan orang asing.
  2. Adakah pembekal ini kaki kelentong atau tidak.
  3. Kalau barany yang kita order sampau dalam keadaan rosak, macam mana nak buat. Boleh ke tidak nak tukar.. 
  4. Dan sebagainya..
Ini mungkin hanya sebahagian masalah yang bermain-main difikiran anda untuk memastikan borong barang murah dari china sampai dengan selamat..

Panduan Berkesan Borong Barang Murah Secara Online Dengan Rahsia Taobao
Anda tercari-cari dan ingin belajar cara mudah borong barang murah, Satu berita baik untuk anda. Melalui artikel ini admin ingin kongsikan rujukan mudah untuk anda belajar borong barang murah. Ia akan membuatkan angan- angan anda selama ini untuk memborong barang dari China menjadi kenyataan..


Anda boleh belajar sendiri melalui panduan tersebut..


Melalui rujukan ini, sudah pasti banyak kos anda dapat dijimatkan kerana anda hanya perlu barang secara online saja. Berbanding sebelum ini kalau anda memborong dengan pergi sendiri ke negara China..


Dan..


Dengan Panduan Rahsia Taobao, anda ttidak perlu lagi orang tengah untuk mendapatkan bekalan kerana anda boleh borong sendiri. Jadi, jimat betul, kan. Sudah pasti keuntungan anda akan meningkat kerana tidak perlu bayar orang tengah..


Anda direct jer dengan..


1.    Pemborong kasut dari China
2.    Pemborong pakaian bayi dari China
3.    Pemborong jean dari China
4.    Dan pemborong lain-lain


Ini antara senarai carian pemborong dari Malaysia yang import secara online melalui website Taobao.com . Jadi, anda tidak perlu bimbang dengan panduan rahsia taobao anda boleh membuat perkara sama dengan kaki pemborong lain..
Rahsia Taobao yang ditulis oleh Nigel Ong ini dalam bahasa melayu dan bila-bila masa sahaja anda boleh membaca. Ia sangat sesuai untuk mereka yang kurang berkemampuan untuk menghadiri kelas borong online dengan yuran yang agak mahal..



Belajar Melalui Panduan Rahsia Taobao

Mengapa anda perlu borong online di Taobao.com. Kenapa tidak alibaba.com atau aliexpress.com. Ada sebabnya, kan. Pastinya ada kelebihan borong di taobao seperti yang diceritakan oleh penulis..

Di Alibaba.com, ianya adalah lebih khusus kepada pemborong-pemborong yang BESAR dimana, produk-produk disitu dijual dengan harga yang sangat rendah. Tetapi untuk membeli di Alibaba, secara purata, minimum kuantiti yang perlu dipesan adalah antara 500 unit hingga 1,000 ke 10,000 unit.

Manakala AliExpress.com pula, adalah untuk segmen pengguna (consumer) dimana, di AliExpress.com, anda boleh membeli produk pada kuantiti yang sedikit, tetapi dengan harga yang agak mahal. Ianya sebenarnya sebuah website yang disasarkan kepada pengguna-pengguna di U.S yang mahu membeli barang dari China secara terus.

TaoBao.com pula, adalah di tengah-tengah... ianya adalah khas untuk pemborong-pemborong kecil yang mahu memborong secara kecil-kecilan. Di TaoBao.com, anda boleh memborong barang dari 5 unit hinggalah kepada beberapa puluh unit. Harganya pula adalah tidak terlalu mahal seperti AliExpress dan juga tidak terlalu murah seperti Alibaba.com . Jadi ianya "just nice!". Sangat sesuai untuk pemborong-prmborong kecil mendapatkan bekalan bagi memulakan perniagaan mereka secara kecil-kecilan.


Kelebihan Panduan Rahsia Taobao


Secara ringkas apa kelebihan jika anda mempelajari melalui Panduan Rahsia Taobao. Dan ramai yang memperkatakan rujukan ini selepas membacanya. Dan ini antara rahsianya..



  • RAHSIA 1: Teknik Mencari Produk PASTI LAKU
  • RAHSIA 2: Produk apa yang harus DIELAKKAN
  • RAHSIA 3: Panduan STEP-BY-STEP Memborong dari Taobao
  • RAHSIA 4: Macam Mana MENJUAL Produk yang telah diborong – (Bahagian Ini Paling Menarik Paling Best)
  • RAHSIA 5: Proses Jualan & Teknik ‘MENGAYAT’ sampai customer beli.

Penulis rujukan ini iaitu Nigel Ong berpegalaman bertahun-tahun memborong barang murah dari China. Ia telah menulis untuk membantu kita yang memang betul-betul berminat borong dan berniaga..


Bagaimana Borong Barang Murah Dari China


Mereka Yang Berminat Borong Barang Murah Sahaja

 
Panduan ini hanya untuk yang betul-betul berminat saja, tiada jaminan selepas anda membaca panduan ini dan terus Berjaya memborong barang murah dan member keuntungan berganda dalam waktu yang singkat. Apa pun semua perlu usahakan..
Dan..
Group support dibina oleh Nigel Ong untuk membantu anda yang tidak faham selepas membaca rujukan ini. Jadi, anda boleh Tanya soalan sendiri pada beliau.
Jika, anda berminat untuk mengetahui tentang selok-belok borong barang murah dari China, anda boleh dapatkan info lengkap melalui Panduan Rahsia Taobao ini..
 

1 Komentar untuk "Bagaimana Borong Barang Murah Dari China"

Mencari barang murah gajet jam dn mainan kanak2

Back To Top