Cara Borong Barang Murah..

3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China


3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China. Melalui artikel kali ini, sedikit penkongsian website borong dari China yang boleh anda lawati untuk memborong. 3 website yang patut anda tahu dan dengan info yang anda dapat melalui Rahsia Taobao..

Pasti berguna untuk anda praktikkan.. 

3 Website ini lubuk orang cina untuk memborong dan berniaga dan rahsia ini mereka saja yang tahu. Bangsa lain tidak tahu sebab website tersebut berbahasa cina. Ia sudah pasti berbahasa China sebab website tersebut pun datang dari negara itu. Merujuk pada website TaoBao.com. 2 lagi tulisan inggeris..


3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China

Okey, secara ringkasnya akan diterangkan untuk anda. anda harus mengenalinya jika hendak memborong barang murah dari China..

3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China 
1. Alibaba.com 

Di Alibaba.com, ianya adalah lebih khusus kepada pemborong-pemborong yang BESAR dimana, produk-produk disitu dijual dengan harga yang sangat rendah. Tetapi untuk membeli di Alibaba, secara purata, minimum kuantiti yang perlu dipesan adalah antara 500 unit hingga 1,000 ke 10,000 unit..

3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China

 

2. AliExpress.com

Manakala AliExpress.com pula, adalah untuk segmen pengguna (consumer) dimana, di AliExpress.com, anda boleh membeli produk pada kuantiti yang sedikit, tetapi dengan harga yang agak mahal. Ianya sebenarnya sebuah website yang disasarkan kepada pengguna-pengguna di U.S yang mahu membeli barang dari China secara terus..

3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China

 

3. Taobao.com

TaoBao.com pula, adalah di tengah-tengah... ianya adalah khas untuk pemborong-pemborong kecil yang mahu memborong secara kecil-kecilan. Di TaoBao.com, anda boleh memborong barang dari 5 unit hinggalah kepada beberapa puluh unit. Harganya pula adalah tidak terlalu mahal seperti AliExpress dan juga tidak terlalu murah seperti Alibaba.com . Jadi ianya "just nice!". Sangat sesuai untuk pemborong-pemborong kecil mendapatkan bekalan bagi memulakan perniagaan mereka secara kecil-kecilan..

Okey..

Harap anda faham..

 

Rahsia Taobao Untuk perniaga kecil-kecilan

Buat pemborong atau perniaga-peniaga kecil di Malaysia, anda boleh borong barang murah secara online melalui Taobao.com. Jika anda tidak tahu macam mana hendak membelinya. anda boleh menjadikan Panduan Rahsia Taobao sebagai rujukan untuk memborong melalui web tersebut..

Untung anda yang telah mengetahui rahsia ini..

Dan..

Semoga bisnes online anda sukses..

 


1 Komentar untuk "3 Website Borong Barang Murah Secara Online Dari China"

Back To Top